BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, Ogos 19, 2009

... salaM ramadhan ...

rasenya tk terlalu awall untuk mengucapkan salam ramadhan untuk rakan2 semua ... next week dah mula berposa. so selamat menyambut posa... lama tk update blog ni. semua ni pon kerana dek kesihatan yang terganggu bukan pada aku tpi mrHubby n adif ... aku?? jdi private nurse derang arr ...


so memandangkan dah nk puasa n of coz akan tiba hari raya kan ... dikesempatan ni aku nk la memperkenalkan 1 produk yang bagus bila menjelang ramadhan dan syawal ... nak tau apa??


ni la bendanya ... almaklumlah aku ni kan wanita bekerja so mmg la aku akan mencari sesuatu benda yang memudahkan untuk aku ... n3 sebelum aku dah memperkenalkan tepung kek Dhiya yang sgguh senang ... kali ni nasi briyani darat pula. kenapa aku kata mudah?? sbb semuanya sudah tersedia dari beras, rempah, santan (powder), penumis hingga ke garam dan gula ... manarik kan. rasenya?? tidak akan mengecewakan ... dijamin hehehehe... nak cuba??
didatangkan dengan rempah kurma ayam/daging dan juga dhalca cuma rm29.00 untuk 8-10 orang ... sangat berbaloi ... kene sgt lak bila time posa dan raye ... sedara datang boleh la hidangkan ... so jgn malu dan segan ... hubungi anum star_anaz[at]yahoo[dot]com untuk sebarang pertanyaan.

0 comments: