BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, November 04, 2010

apakah??

salam dan hai ...

apakah maksud n3 aku kali ini? apakah yg bermain di fikiran anda sume? apakah aku harus berceloteh panjang? apakah terasa di hati mereka bila ku kupas cerita ini? well ini kisahnya ...

aku boleh dikatakan rajin jugak la utk bershopping online ... mudah jimat masa dan tenaga ... relek2 jew brg da smpi ... tpi itulah masalahnya ... terkadang ok tekadang tk ok ... lumrah la kan sbb kadang tu klu bli sndri + pilh sndri kat kdai pn, balik umah ada gak yg tk padan nya, yg terkoyang nye [sbb tk tgok btol2] ... apatah lgi klu membeli online ... yg peliknya tk pernah jd pulak bila membeli online ... so far aku lom terkena la ...

2 mggu lepas jln2 kat blog jmpe la tpi yg cun gile utk anak gadis aku [awww mak suke hokey] da bekenan d hati ... tya en AZ, alhamdulillah dpt green light ... email la ngan owner kedai ... servis bagus tip top ... emel pagi ptg da dpt reply nya [agaknya lunch lgik dia balas kot] , tk puas hati ptg emel sok pepg gik da dpt reply gik ... bila da kompom jdi aku pn bank-in ... hokey settle dapat reply dr owner 'thanks nti dlm masa 4 hari bekerja kita pos' hmmm seronoknya ... pasti AH cantik bergaya ngan topi yg berbunga besar [ibu da berangan dlu] ... masalah mula menjelma bila hari kelima bekerja aku bg emel tk berbalas ... aku bg sms tiada jwpn ... aik apa sudah jadi? tk pe mybe owner bz ... hari2 seterusnya sms aku dibalas sepi emel aku pon dapat habuan yang sama ... sepi ... isk2 apa sudah jdi neh ... apakah??

apakah aku tertipu?
apakah aku yg tk sabar tgok AH bergaya sakan?
apakah aku salah baca emel owner yg mengatakan 14 hari bekerja?
apakah aku salah bank-in [tk mungkin sbb resit ada n akaun tu tertera nama owner]

sampai bila patut aku tunggu? pada siapa aku nak mengadu? mengapa kali ini aku yang terkena? patut kah owner tu buat kat aku mcm ni? apakah owner di timpa musibah? kenapa tk di war2 kan pada buyers mereka? byk betol persoalan nya ... aku jd tk keruan kerana enAZ asik bertanya pada aku ...

enAZ :mana brg nya??
aku :ntah tk smpi gik ... sehari dua gik KOT
enAZ :aik kata 4 hari bekerja?
aku : maybe brg tade stock KOT
enAZ :nape tk bls sms?
aku :kredit tade KOT
enAZ :ntah2 kne tipu KOT
aku :tak KOT sbb kdai web dia besar ... takan nk tipu KOT
enAZ : ok kita tggu sesama
aku :?? apa nk jd neh

kepada owner kedai ... tlg la feedback sms/emel saya ... at least saya tau apa jd pd awk ... jgn buat saya tertunggu ... nti hubby saya bising pada saya ... plssssssssssss

maaf nama kedai terpaksa dirahsiakan ... BIARLAH RAHSIA...

2 comments:

ietah berkata...

akak pun gajin beli kat online..makanan,baju,seluar,kasut,beg,kain ela bagai...sofar stakat ni alhamdulillah ok..
takut lak mendengarnya..
anum tgk kat web tu ade x dia reply ke lain2 customer?try contct customer yg lain..

sygDsyg berkata...

masalahnya kak, testimoni sume ok. ntah la kak maybe adqa prob kot ... tggu je la kan ... saya seorg yg "penyabar" T.T