BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, Ogos 06, 2009

adif dah Sihat ...

alhamdulillah, berkat doa ibu ayah dan sume adif da sihat dari demam nya. tpi selsema masih ada lgik sket ... sib bek adif jenis yg suka makan ubat ... tpi kengkadang tu klu dah asyik mkn ubat adif pon naik boring gak ... tpi still kne paksa arr ... kta nk baik kan ...

dalam pada penat jaga adif tk sihat ni dan jugak la aku dok bancuh muffin ... hhahahah i loiiikkkeeeee ... choco muffin bluebery ... b4 this wat ngan coklat cadbury sbb tu je yg ada kat umah ttapi kali ni wat ngan coklat masak ... n hasilnya sungguh rasa coklat ... tpi ... cheesenya lak terkurang ... tk pe len kali msti cukupkan bhn bru kick ...



ha ... tk jdi lak volcano yg ku impikan, maybe next time kene ltk pepenuh n suhu kne panas skett gik kot ... heheheh aku bereksperimen

last time gune coklat cadbury tk la kaler cenggini kan ... itam itu menawan ... awwww ... rase??? tetap tk menghampakan ...
so bila d pk2 kan mcm nk wat muffin pisang lak balik kang ... klu tk penat leh arrr kan ... pisang bli arituh lom abess gik ... tkut la membazir kan ... hehheeh tgok arr ptg nnti ... hopefully angin RAJIN akan dtg ptg nih ...

1 comments:

trailsshoppers berkata...

Price Lists DKSH Warehouse Sales and Carnival
http://trailsshoppers.blogspot.com/2009/08/price-lists-dksh-warehouse-sales-and.html