BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, Oktober 19, 2011

kita bertemu lagi ...

Salam dan Hai...


nape sekarang nihhhh kita sangat sangat susah bertemu?? seakan ada yang menghalang . ikut kan bila-bila pon kita boleh bertemu tpi itulah ... tade alasan yang boleh diberikan melainkan mengeluh ... hari ni kita bertemu lagi dalam keadaan cuaca yang sejuk ... gelap gulita diluar sana ... memungkinkan kita bertemu hari ini ... indahnyaaaa ... harapnya hari ini permulaan yang baru buat kita ... bertemu setiap minggu ... berkongsi segala cerita suka dan duka ... perkara yang terlalu lama tidak kita lakukan bersama ...

-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


-


harap2nya selepas ini mengupdate blog menjadi rutin aku :P


blog asik dilupakan gara2 melayan fb haihhhhhhhhhhhhh


banyak giler cerita yang tk dapat dikongsikan difb


tpi sangat tade masa[ke malas??] untuk update blog ...


salute la sesapa yg hidupnya sentiasa berblog :)








KITA AKAN BERTEMU LAGI :)

5 comments:

♥ Ain ♥ berkata...

sy suka berblog! boleh cerita mcm2.. sesi luah perasaan pun boleh jugak hihi.. jom2 berblog :)

sygDsyg berkata...

olololo suke juga tpi tade masa lorhhh ... :)

jUe FiQrI berkata...

hye..akak...

mariaariffbaby.com berkata...

hehheehhe..aku pun berblog ikut mood

kekadang ke laut gak mood aku ni :p

sygDsyg berkata...

jue, hye ... mna aci awk leh jew komen kat akk ... akk nk jugak
intan, tpi aku rse ko ok lgik kot, tkpe pelan2 kayuh ... hahahha