BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Isnin, April 16, 2012

...

Salam dan hai,

saat ni aku tk tahu ape yang aku rse ... bersalah mungkin tapi

kondisi kesihatan kaklong menurun ... setiap kali kol mak mesti aku tya kaklong mcm mna tpi mak kata alhamdulillah sihat ... tpi sebenarnya kesihatan kaklong menurun ... kaklong dah tk mau makan, pandangan da kabur, dan hanya baring ... Ya Allah ringankan derita kaklong ...

lama dah aku tk balik kampung, bukan sengaja tapi baaaaaanyak benda yg berlaku ... sebab tu mak tk kberterus terang tentang kesihatan kaklong yg makin menurun . mak kata selagi boleh duduk, makan tu alhamdulillah masih sihat . tapi bila semalam mak kol memalam [aku tk pick up sbb tdo tk sedar diri] aku da risau . klu tade hal mmg mak tk kol . bila pagi aku kol mak tpi tk berangkat ... aduhhhh risaunya hanya Allah yang tahu ... aku trus kol kakyan ... alhamdulillah tade ape yg berlaku cume kakyan pon tak tau kenapa mak kol aku ... kol 11++ am aku kol semula bru lah mak pick-up . tapi mak bz uruskan kaklong ...

kaklong masa sihat [comel kan]wit umairah

... baru pas kol mak, rupenya mak nk bgtau tentang kesihatan kaklong yang makin menurun ... aku tak tau nk describe mcm mna ... hanya Allah yang tahu saat ini mahu saja aku terbang balik kg ... mak, kaklong ampun ... bukan org tanak balik cume ... hurmmmm ... insya-allah minggu nih aku pasti balik ... moga segalanya dipermudahkan ... amin

kawan2 doakan agar Allah ringankan derita kaklong ...

salam sayang,

3 comments:

AmoY berkata...

pagi td ako ade bace wall ko kt fb pasal kak long dlm ati ako pon berkate2 gak...ako doa moga kak long kuat dan pulih sprti sedia kala...sedihkan bila smua ni blaku

♥ Ain ♥ berkata...

kita doa byk2 yea kak hhuhu

sygDsyg berkata...

moy, thanks a lot . mmg aku perlukan doa2 dari kawan2 . moga Allah ringankan derita sakit kaklong ... amin
ain, thanks ...