BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, April 22, 2009

aku kepenatan

adehhhh punyelah penatttttttt pindah umah. dlu msa bru kawen just pindah kuarters, tk rase sgt sbb kat kuarters sumeee dah ade. kita just bli perabot n masuk umah siap... seminggu da settle tapi pindah umah sndri seyes kata smpi ari nih pon aku lom dpt kemas umah secara totally(betol ke ayat aku??) bju sume lam kotak gik sebab kat kuarters da ada lemari built-in. masuk umah sndri mna ada kne la built-in sndri.. duit gik tuhh. yang ado seketol lemari set bilik tdo aku... mna nak cukup. 1 lemari tu cume cukup tuk bju kje aku jew tu pon byk gik lam kotak tk kuarkan lgik... dh tu bju hubby? bju basahan? bju jenjln? adehhhh ponin den. last2 kne la korek duit mna patut g carik lemari. igt nk wat built in smpi ke siling tpi siling aku tggi smpi 10 kaki. bila gtau org kdai derang gelakkan aku... hampeh !! suke aku la nk wat lemari tggi mna pon... setan tol bangla tuhh.. nk ckp melayu pon tk lepas, nk gelakkan org pulak... aku tk beli kat ko kang bru tau... hampeh... so msa aku dtg 2nd time utk kompomkan pembelian aku tuh sib bek bangla tu tade sbb cuti, klu tk mau gaduh aku ngan dia... at last jdi gak bli lemari tp tk le tggi smpi 10 kaki, amek yg 8 kaki sbb atas tu nk pasang air-cond. yes aku kne gak pasang sbb umah aku tersangat lew panas di waktu mlm. dek memasang kipas dengan kelajuan maksimum setiap malam hinggakan anak aku pon asik lew flu, now nih bdn dia pon asik dedar( panas mcm nk demam arr tuh) so drpd kitaorg asik sakit2 sbb kne kipas sepanjang mlm better aku psg aircond n menyelamatkan kuarge aku.. at least la le rse panas sgt bila psg aircond ye dok?? agak2 bil aku tggi tk klu pasang aircond?? ntah eikk sbb aku tk gune. msa kat kuarters dlu umah aku tggi tkt 10 u, angin kuat tade aircond pon aku dah gigil smpi ke pgi... so kesimpulannya smpi skrg aku tk leh nk 100% kemas umah. sbb esok ada wiringman nk dtg alihkan suis sbbnya kedudukannya diblkg lemari menyukarkan kegunaannya... nti pas pasang lemari nk pasang aircond lak... adeh penatnya akuuuuuu..... bila la sumenya akan berakhir... balik umah, masak, makan n rehatttzzzzzzzz...

saat ku nantikan...

0 comments: