BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Khamis, April 16, 2009

aLahai aDif...

Hadif Azfar, lasaknya tuhan saja yang tahu, tapi aku tetap bersyukur kepada ALLAH dengan kurniaan yang diberikan padaku anak yang sihat dan lincah. aku antara ibu yang bertuah kerana mendapat anak yang sempurna tubuh badan. alhamdulillah...


adatla kan klu anak melasak, dah nama pun anak lelaki. aku terima kelasakkannya... walau kengkadang aku tk tahan dengan perangai si adif. bila dikenang2 apa lah yang si kecik tu faham dengan umur yang baru menjangkau usia 2 tahun. klu diberi ta** pn dia makan... tapi aku insan biasa, kesabaran aku pon ada tahapnya. kengkadang pas marah aku jadi sayu, mana taknya dlu kekecik mak n ayah aku tk pernahnk marah aku, teguran tu adalah ( sbbnya aku baik msa kekecik dlu. tu mak yg cite kat aku hokayyy )

semalam masa aku dok kemas2 umah serba serbi adif dok men sliding door, aku dah bebel kat dia jgn men pintu tu nti tersepit, tpi nk jugak men sorong2 pintu tuh. at last... mulut ibu kan masin.... kene gak kaki adif, dah berdarah bagai... sib bek adif ni serasi ngan minyak gamat. aku terus sapu minyak gamat n lap darah... pastu tak hengat still melasak lagik... klu terasa ngilu tu dok tunjuk kaki n ckp akitttt... sian lak aku tgok anak bujang aku tuh... bila time mandi ptg tuh risau gak kalau pedih tpi anak aku kan hero, muke selambe jew dok tadah kaki kat air paip tuh.. aku pon ok arrr, mandikan adif. pas lap2 bdn adif bru dia terigt yg kaki dia sakit n sebut semula akittttt... sabo jew la kekecik da pandai auta... mna taknya msa men air tk hengat kaki tuh sakit... bila dh abes mandi bru la doh heboh akittt akitttt.

hehehe tk beso mna pon kne nya, tpi seriau gak nengoknya kan... ni before aku balut jari dia... bru pas letak minyak gamat...

pas balut n letak minyak gamat.. heheh balutan nyer punye lah beso eikkk.

muke mcm kesian jew kan... hahahhaha seminit dua jew hihhh... pastu kaki ntah kemana balutnya entah kemana... ekceli ngah tgok katon tuh...





0 comments: