BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, Julai 06, 2010

i'm back

ello... ai... salam...
i'm back... selamat bekerja utk aku... ekekekek wah walau di hati da rase malas nk kje... bila pk psl hutang mmg kne kje... klu tk pk psl utang yg kne potong tiap bulan, lama dah aku amek cuti tanpa gaji jaga anak... huhuhu larat kew?? kengkadang terpk gak mcm mna la suri rumah ni sume leh tahan ngan karenah anak 24 jam sehari ... so tabik spring la kat ibu2 suri rumah tu ye ... mmg aku kagum... sebabnya bru dok umah 2 bln, melayan kerenah anak yang beso n yang kecik, wah bikin pusing kepala weh ... tpi alhamdulillah la sbb aku berjaya walau terkadang terkucil gak jari ni memiuh pangkal peha anak yg belum pn tahu apa2 ... pastu nyesal!!! boleh gitu ... hahahaha

***

so far being mother of 2 mmg mengujakan ... kalau baring tu kiri kanan ada makhluk yang menenangkan, bau dia, rasa dia hmmm lain sgt ... kekadang mcm tk caya kengkadang mcm percaya hahahah ckp pn da tunggang langgang ... tpi bila time dak beso wat hal tu yg tk tahan, klu dak beso kne marah ngan ayah dia sbb kacau dak kicit tu yg buat sayu hati, klu dak beso ngacau ibu dia masak tu yg buat hati geram ... tpi bila melayan dak beso tu la yang buat hati bahagia, gumbira ngan keletahnya ngan cakapnya bahasanya ... rindu lak ngan dak beso nih ...
dak kicit kojenya nyengeh jew memanjang, dak beso tarik tgn dia senyum, dak beso tarik kaki dia senyum, dak beso cubit pp dia senyum hrummm ... bahagia kan ...

***

keletah ni lah yg buat hilang segala masalah ... masalah bila lma sgt terperam kt umah ... agaknya aku nih emosi lom stabil kot... cepat terasa, cepat sayu, sedih hishh adakah aku dijangkiti kemurungan... pantang salah cakap, mau berhari aku berendam air mata ... nape eik??
mudah-mudahan cepat la emosi aku ni stabil ... sebabnya bukan semua orang faham ngan apa yang kita rase... dah tak tertanggung lagi rasenya ... mujur la permata hati dah ada dua ... penguat semangat ... moga hari mendatang bakal membahagiakan hidupaku sekeluarga ... amin

1 comments:

mariaariffbaby.com berkata...

wah..ko dah abis pantang!
sekejap jek kan..

upload la pic baby baru..
:D