BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, Disember 14, 2010

ARISSA tak sihat

Salam dan hai...

ye anak dara aku tk sihat ... AH demam since jumaat ... arini dah selasa ... lama kan ... risau la sangat sbb smlm ptg naik ruam merah2 kat muka leher n badan dia . Pagi aku da ke klinik utk amek darah AH, ptg ke klinik lgik sebab ada ruam la pulak . aku dok ingat campak keladi . tp doc kata cume ruam panas . oleh kerana demam AH tinggi makanya keluar lah ruam2 tu sume . aku masih tk puas hati sebabnya mlm tadi AH tk tido . so do i . menangis menjerit tetengah malam . bdan dia tk selesa kot . gatal? panas? entahlah . memang merunsingkan aku . akhirnya aku yang pening kepala bila sampai opis . sebabnya tak cukup tido . alhamdulillah AH tido di nursery sebabnya mlm tk tido kan . masa lunch tdik jek cikgu dia kol kata AH meragam . menangis . menjerit tanak duduk . yang dia mahukan adalah berdukung sahaja . bila aku datang elok pulak dia duduk main . makanya yang AH nak ilah ibunya iaitu aku . sesilap esok aku cuti .


sejak jumaat jugak la AH menangis tk henti n anak bujang aku lak buat hal setiap masa . en AZ marah sepanjang hari . [sepanjang hari ke bang? :D] aku? pening melayan 3 karenah . aku doakan mereka bertiga tenang menempuh segala dugaan . nanti kita p bercuti na . kita ke sunway lagoon . so anak-anak ibu . harap2 AH sembuh sebelum jumaat ni . HA mesti dengar cakap ayah dan ibu . ibu pulak releks . senyum . tenang . ayah buat kira2 cepat utk kita g coti2 mesia kali ke2 .

2 comments:

mariaariffbaby.com berkata...

ala ciannya dia..
:(

sygDsyg berkata...

kan intan . tk sanggup nk menempuhnya . tpi itu lah klu da ada anak . tetap kne tempuh :P