BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, April 01, 2011

it's 1st April ...

Salam dan Hai

mcm mna ngan umah baru aku?? very the romance mood kan . pink lagik very girlish .hihih Lama sangat tak keudara . Terlalu banyak benda yang perlu disettelkan . [hehe kalah menteri Ooo] ok aku sangat2 suke ngan 1st April ni . sebabnya? ahaaaa jgn la salah sangka . bukan lah sebab aku nk mengenakan org tpi 1st april is my anniversary . So layannnnz ucapan aku ini untuk sidia yang kucintai ...



'Happy 5th Anniversary to my beloved husband En Mohd Azrin'

Terima kasih atas segalanya dan pastikan kasih sayang kita berkekalan hingga hujung nyawa sampaikan kesyurga . [sila jgn muntah ijo semasa membaca . setahun sekali jew pon bermadah pujangga kat sini :P] . Ayang berharap agar segala dugaan dan cabaran yang bakal kita hadapi akan kita tempuhi bersama .


cepat betol masa berlalu hinggakan tak terasa dekat 5 tahun kita melayari alam rumahtangga . Banyak sangat pahit manis kehidupan yang ayg lalui sepanjang 5 tahun . Dan semua rintangan itu lah jugak yang mematangkan ayg dalam meneruskan perjalanan ini . Bagi ayg usia 5 tahun bukanlah jaminan untuk masa hadapan, selagi kita tidak berusaha untuk bahagia . bahagia ada dimana2 . kalau kita inginkan bahagia insya-ALLAH bahagialah yang kita dapat . [eh aku cam wat motibasi laks ehee]

Kebahagian kita diserikan lagi dengan sepasang anugerah terhebat yang dikurniakan kepada kita . Alhamdulillah . Adanya Hadif Azfar dan Arissa Hadhirah membuatkan segala yang suram menjadi ceria . segala yang kusut juga terlerai . ragam mereka tawa mereka tangis mereka berdua terlalu indah . walaupon kadangkala hilang sabar abg+ayg dengan mereka tpi itulah bahagia namanya . Sungguh ayg bahagia hidup sebagai isteri abg . menghabiskan waktu bersama abg dan mengabdikan diri sebagai isteri abg . Moga tahun tahun akan datang lebih mematang kan kita dalam memelihara kebahagiaan ini . Bahagia Milik Kita.


OK . abes dah jiwang2 . so pada kamu2 diluar sana hargailah milik kita . Jangan kita terfikir untuk mencari bahagia diluar sedangkan bahagia sebenar ada didepan mata kita .


Salam sayang + jiwang karat sempena 1st april

5 comments:

mariaariffbaby.com berkata...

tahniah dear!!!

(ps: cantikla design skin blog..)

sygDsyg berkata...

thanksss dear .

cantik yeah?? mood romantika lah skrg nih huhu

Axieda'great berkata...

uisk
dah 5 tahun ek
kejap je masa berlalu
tahniah
semoga bahagia ke cucu cicit

sygDsyg berkata...

azie, thanks dear .
tk sedar anak pon dah 2 hihihi .

Axieda'great berkata...

saya tag awak
http://beingmenu.blogspot.com/2011/04/1st-ga-suka-duka-tawa.html