BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, Mac 23, 2011

GA izdiharshoppe

First time nk mencuba nasib dalam GA neh . ok mari kita mulakan acaranya ...


1.Buat entry khas bertajuk "GA izdiharshoppe" [done]

2.Dalam entry mention link blog [done]

3.Follow blog maziati dan blog sukasukiGA [done]

4.Copy banner dan letak lam entry dan sidebar [done]

5.Tag 3 orang kawan [done]

6.Tinggalkan link contest [done]

7.Nyatakan blog referral [done]






Ok izdiharshoppe ni adalah antara kedai online yang menawarkan tungku panas/ bantal panas . Dalam dunia moden ni tungku gak tak ketinggalan utk sama2 menaiktaraf kualiti . Mudah . Berkesan . Selamat . Sesuai sangat untuk ibu2 yang dalam berpantang . tkyah susah2 lagik nk angkat tungku yang berat gila [mcm aku kene] lagilah kalau yang menjaga kita lam pantang itu adalah emak kita . kesian kan . so ngan tungku moden nih semua pon mudah . jadi pada korang yang berminat boleh lah dapat kan di izdiharshoppe



so, anda di tag
intan
kak ita
amoi

blog referral >> axiedagreat


5 comments:

AmoY berkata...

syg ako malas laahhh nk ber tag tag nie....waaaaaaa..

sygDsyg berkata...

mOi ...
alahaiiii mna nk tau nko malas . len kali aku tk buat k . sori dear . so layannnnnnnnnnnz tag dari aku . kan slalu pong .

Tanpa Nama berkata...

wah..aku kena tag gak ker?
jap..ni intan aku ke?

mana tahu ada org lain..perasan jek kan
:P

sygDsyg berkata...

intan ye nko . alahhh sori la eik aku tk dan nk link ke blog le .
so sila2 la ye intan ...

Axie04 berkata...

tag tuk ni lak :http://beingmenu.blogspot.com/2011/03/reens-diary-giveaway-lahh.html