BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Selasa, Mac 08, 2011

ARISSA HADHIRAH kini 10 bulan

~ masa nih AH 9mons . gmbr terbaru tk smpt nk snap ~

Salam dan Hai,


Pejam celik anak dara aku AH da 10 bulan wah sgt2 cepat masa berlalu . masih terasa - rasa lagik sakit nk keluarkan si anak dara ku ini . hurmmmm apa pon itu semua dah berlalu . kini usianya sudah pon mencecah 10 bulan pada 06 mac 2011 . dan n3 ini adalah terlewat :P


semalam [07032011] check up AH .


berat> 6.7kg

sian anak ibu . sblm ni berat 6.5kg masa kne admitted 6.3kg err byk juga naik lepas demam .


apa yang AH da boleh buat?

> mama papa mamma papa . ibu dan ayah la sayang

>dah meniti + berdiri tanpa sokongan lom melangkah je . demam nk melangkah ye sayang .

>2 btg gigi bawah da tumbuh

>menegur . perasan sgt2 masa kne admitted . semua org dipanggilnya .

>da faham bila kita minta sesuatu kat tgn dia, dia akan beri .

>pantang nmpk remote astro . dapat je trus hala ke tv . sambil tekan2

>pantang nmpk abgnya HA baca buku . dia pon sibuk nk menyelak buku .

>HA buat lawak sikit jew tp AH gelak terkekek2 . bukan lawak pon .

>klu mandi msti nk pegang berus gigi HA . nanti ibu beli utk awak ye sayang

>dah mula pandai nk tgok tv . b4 this tk layan sgt tv . katon ke lagu ke ape ke boo layan k

>klu nmpk HA makan dia pon nak jugak walaupon bru lepas mkn nasi dia .

>klu nangis mesti nk dongak kan kepala . kekonon manje la tuh

>pandai sayang kat pp ibu . walaupon cara sayang mcm nk mamah pp ibu :)


wahhh banyak juga yang AH da pandai buat kan . Hari ni demam agaknya demam nk melangkah kot . chaiyok2 la sayang . nanti da berjalan jenuh ibu nk kejar . dan sekurang2 nya dapat ibu xcersize kannn . kita nantikan saje bila AH boleh melangkah yek ...


3 comments:

ietah berkata...

skejap aje dah 10bln..kejap lg sthun..pastu jalan..ishh..sronok ada baby.arissa mmg anum junior.
comeyyy

sygDsyg berkata...

tu arr bln 5 nih da setahun hishhh kejap je da beso ... ikut muke anum ke kak?? hehehe thankss!!

cubaan berkata...

alhamdulillah.. banyak tu mileston arissa..

semoga arissa cepat-cepat sihat ye sayang..:)