BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, Mac 18, 2011

Belon Panas @ Putrajaya

S
alam dan Hai

Khamis - meronda tengok Belon Panas . Bawak my HA dan AH jenjalan la kononnya . Saaaaaaangat la byknya kedai yang menjual toys . of coz HA rambang mata . ngan bola besar nya , belon pelbagai watak , BEN10 [paling dia teruja] dan seribu 1 macam menan . Adusss aku da cuak . watnya dia mintak yang bukan2 haaaa tk ke kopak poket KAMI . Tapi alhamdulillah memacam yang dia mintak tpi yang dapat hanyalah belon air sabun tu dan HA tak merungut . Tapi yang tak syoknya, cuaca sangat2 la tak mengizinkan . belon pon tak naik sbb cuaca tak elok . sudahnya lepas buat 1 kali rorund + beli belon HA kami bergegas ke kereta . Masuk kereta . tik tok tik tok hujang start turun . alhamdulillah kami sempat . dan bila kereta gerak hujan turun selebat2nya . nak balik umah pon ujan kannn, sudahnya kami ke alamanda .



Tersangat la ramai org di alamanda, rupenya cuti sekolahkan harus lah ramai . almaklumlah my kids lom bersekolah jdi mcm hilang ingatan sket bab2 cuti sekolah nih . masa kat alamanda AH da tido . kepenatan agaknya .


Jumaat - 3.00pm hujang turun agak lebat . aku ke JPM teman my SIL . dan ye aku meredah hujan lebat itu . alhamdulillah selamat .


5.00pm alhamdulillah hujan da berenti dan yang penting tertunai janji pada HA dan AH utk tengok belon panas sekali lagi . kalau ada rezeki mereka berdua . belon terbang kol 6 tpi kol 5 trus g amek the kids kat nursery . hadoiii nape la tk amek lmbt kannn . ngan org yg berkoyan2 dtg . sangatttt la rimas . so en AZ buat keputusan lepak kat masjid putra dulu . jalan2 tepi tasik sambil makan eskrem . hebat .
6.15pm gerak ke kereta utk ke tapak belon panas . guess what? . jalan sangat jamed dan ngah meredah jamed itulah ... owhhhh tidak belon pertama sudah terbang . adussss nape la kita lmbt gerak kan adif ... [ayat dituju pada en AZ sebenarnya] ibu teruja or anak? ahakssss . bergerak la kami seperti siput . parking di depan tapak penuh . ditepi tapak pon penuh . sekali lagik en AZ wat keputusan parking di tepi masjid besi . whatttt??? jauhnya . tpi better la dari en AZ trus ajak balik kannnn .


So mmg pilihan yang tepat kerana org tak ramai dan belon terbang atas KAMI . wahhhhh aku sangat terujaaaa ... so do HA dan AH la kannn . en AZ? sama jugak [kan abg!] . berjalan2 sambil belon panas disana sini sangat mengujakan . so terlerailah janji2 aku pada the kids utk bwk tgok belon besO . alhamdulillah :D



1 comments:

Axieda'great berkata...

di tag http://beingmenu.blogspot.com/2011/03/ga-izdiharshoppe.html